Beatrice, Verenigde Staten

Sneeuwstorm ❄️

14 januari 2018 - Beatrice, Verenigde Staten

Hoooi,

Leuk dat je m’n blog weer leest! Het gaat nog steeds goed met me en ik heb het gelukkig ook nog steeds naar m’n zin.

Van de week is school weer begonnen. Maandag had ik nog lekker een dagje extra vrij, ik heb niet zo heel veel gedaan, heb wat boodschappen etc met m’n hostmom gedaan en Voorderest lekker uitgerust. Dinsdag begon school dan toch echt weer. Ik woon nu gelukkig dichter bij school dus kan ook wat langer slapen. Het was opzich wel weer leuk op school en leuk om iedereen weer te zien. Woensdag ook weer een normale schooldag. ‘s Avonds ben ik even wat wezen eten met Brittany en zijn we naar haar oma geweest. Woensdag had iedereen het er al over of we donderdag wel of niet school zouden hebben. Er zou namelijk een kleine sneeuwstorm komen donderdagochtend. Toen ik wakker werd donderdag had ik eerst een berichtje dat school 2 uur later zou beginnen, maar kort daarna kreeg ik een berichtje dat we heel de dag vrij waren! ‘s Ochtends was het inderdaad wel slecht weer en je kon ook niks zien, maar later scheen de zon gewoon weer lekker. Het was wel lekker om een extra dagje vrij te hebben. Het was eigenlijk wel weer wat warmer aan het begin van de week, maar sinds donderdag is het echt weer een stuk kouder helaas :(. Donderdag overdag heb ik niet veel gedaan en ‘s avonds ben ik nog met Brittany naar de bios geweest en hebben we The Greatest Showman gezien. Vrijdag weer naar school, gewoon een normale dag en ‘s avonds hebben we ook niet veel bijzonders gedaan.

Voor dit weekend had ik niet zo heel veel plannen. Maar uiteindelijk zijn we zaterdagavond even wat wezen eten en hebben we een escape room gedaan. Het was er een dat je iets moest vinden. We hebben om een paar hints gevraagd, maar uiteindelijk hadden we nog wel 15 minuten over, dus we hadden het best goed gedaan.

Dit was m’n week dus weer in het kort. Dankjewel weer voor het lezen!

Liefs,

Mirte

1. Roelien Wagter:
    15 januari 2018
    Nou Mirte, zo te lezen is de overstap naar je nieuwe logeeradres prima verlopen.